Szukaj

26 lutego 2014

Podkład antybakteryjny Paese

Dziś chciałabym zwrócić się przede wszystkim do tych dziewczyn, które podobnie jak ja mają problemy z cerą trądzikową. Do tego typu skóry ciężko dobrać jest odpowiedni podkład, który zakryje niedoskonałości, nie będzie komedogenny, nie będziemy się po nim świecić. Ideału nadal nie znalazłam, choć przez wiele lat trwałam w przekonaniu, że jest nim Revlon Colorstay. Był to jedyny podkład, który trzymał się na mojej twarzy cały dzień, nie musiałam się dodatkowo pudrować, ponieważ ma matowe wykończenie i jak mi się wydawało nie powodował pogorszenia się stanu skóry, mimo, że stosowałam go na codzień. Ale nie o Revlonie dzisiaj :)

Podkład, który wydaje mi się godny przedstawienia to specjalistyczny podkład antytybakteryjny do skóry trądzikowej marki Paese.




Ciężko mi było uwierzyć w specjalistyczne działanie podkładu za niecałe 30 zł. Po pierwszym użyciu nie przypadł mi do gustu. Przyzwyczajona do dość mocnego krycia byłam nieco rozczarowana, ponieważ podkład ma konsystencję musu a tym samym krycie niewielkie do średniego, więc przy wypryskach i przebarwieniach i tak trzeba użyć korektora, podobnie w przypadku cieni pod oczami. Mimo zapewnień producenta nie ma matowego wykończenia trzeba go przypudrować. Podkład odstawiłam i powróciłam do niego gdy skończył mi się Revlon i zwlekałam z jego zamówieniem. A skończył mi się w dość tragicznym momencie totalnego wysypu na twarzy. Pryszcz na pryszczu - było ciężko ;) Jednak postanowiłam się przemęczyć i z pomocą korektora przetrwałam ten najtrudniejszy czas. Po niemal trzech miesiącach stosowania owego "specjalistycznego podkładu" naprawdę zaczęłam wierzyć w jego antybakteryjne działanie. Oczywiście nadal od czasu do czasu wyskoczy jakaś niespodzianka ale nie w takim nasileniu ani formie jak przed stosowaniem podkładu. Stan mojej skóry, mimo, że brakuje mu dużo do ideału i tak jest o niebo niebieskie lepszy.

Substancje zawarte w podkładzie wg opisu producenta:
- olejek z drzewa herbacianego - działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne
- aloes i allantoina - nawilżają skórę, aktywują odnowę i regenerację komórek powodując szybsze gojenie ran i blizn
- bisabolol - działa antyseptycznie oraz zapobiega powstawaniu zaskórników







Plusy:

+ antybaktryjne działanie
+ nie wysusza skóry
+ łagodzi zmiany skórne
+ nie zapycha
+ opakowanie z wygodną łopatką 
+ nie tworzy efektu maski

Minusy:

- nie posiada matowego wykończenia
- średnie krycie
- nie utrzymuje się długo
- mam wrażenie, że nieco ciemnieje na twarzy

Średnie krycie może być zarówno wadą jak i zaletą, na początku mi przeszkadzało ponieważ miałam wiele do zakrycia, w tym momencie nie jest to aż tak istotne, myślę, że gdy pozbędę się przebarwień ten problem również zniknie.

Mimo kilku minusów, które posiada ten produkt myślę, że zdecyduję się na kolejny zakup, polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz