Szukaj

02 lutego 2014

Erotische Galaxy

Przy okazji mojej niedawnej sesji w retro kafejce, zaczęłam się zastanawiać w jakich to jeszcze klimatycznych miejscach miałam okazję sesjować. Niestety a może stety większość sesji odbywa się w studio fotograficznym, w którym oczywiście da się zrobić fajną i ciekawą sesję ale trzeba jednak przyznać, że ma dość ograniczone pole manewru. Dlatego zawsze jestem bardzo zadowolona jeśli sesja organizowana jest gdzieś poza studiem. Dzięki sesjom zdjęciowym miałam okazję spojrzeć na Łódź z trochę innej perspektywy, zobaczyć nowe miejsca, tym bardziej, że z Łodzi nie pochodzę i nigdy tego miasta nie lubiłam ;) A okazuje się, że nie taka Łódź straszna jak ją malują. Co jakiś czas postaram się pokazać Wam kilka zdjęć z sesji, które odbyły się w różnych łódzkich miejscach, bardziej ciekawych bądź mniej ;)

Na pierwszy ogień idzie sesja z Magdą Kimak, która odbyła się w starej fabryce Franza Ramischa. Większość osób zapewne kojarzy to miejsce z Chinatown, które przez lata straszyło przy Piotrkowskiej ;) Obecnie znajduje się tam Off Piotrkowska - centrum kulturalne, puby, restauracje, kluby muzyczne.
Jeśli jesteście zainteresowani historią fabryki zapraszam tutaj. Polecam również blog Refotografie, gdzie w ciekawy sposób przestawiona jest Łódź - w dawnych czasach i obecnych.

A to nasza skromna sesja :)

Fotograf: Magda Kimak
Modelka: Olga Łopacińska | EC Management
Projektant: Gosia Panika
Fryzura: Salon Fryzjerski "Rafael" Rafał Szydłowski















Zdjęcia pojawiły się w Trendhunter:

oraz Designscene:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz