Szukaj

22 lipca 2014

Maja

Z wielką radością przedstawiam Wam efekty sesji z cudowną ekipą <3 Gdyby każda sesja przebiegała w tak miłej i wesołej atmosferze byłabym zachwycona. Sesję zainspirował manicure zrobiony przez Marlenę Kurtykę - mega uzdolnioną dziewczynę. Marlena zajmuje się czesaniem, malowaniem a także pazurkami i wszystko to wykonuje na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam! Modelka to znana już Wam z kilku sesji Maja, kochana wariatka, pozytywnie zakręcona, umila mi każdą sesję :D Zdjęcia wykonał Marcin Cedzyński z którym współpracowałam pierwszy raz ale mam nadzieję nie ostatni, tak sympatycznego fotografa już dawno nie spotkałam ;) Makijażem zajęłam się ja.

A oto kilka kadrów:






Behind the scenes ;)


I moje ulubione zdjęcie z tej sesji i jedno z najulubieńszych w ogóle :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz