Szukaj

18 marca 2013

Mój pierwszy raz ;)

Początki nie należą do najłatwiejszych. Wie o tym każdy ;) Aż trudno mi teraz uwierzyć, że to, co teraz jest dla mnie chlebem powszednim i sprawia niesamowitą radość, kiedyś stresowało mnie nieziemsko ;) Poniżej przedstawiam Wam efekty moich pierwszych w życiu sesji zdjęciowych będacych moim zaliczeniem semestrów w szkole w której uczyłam się wizażu. Każda z nas, uczennic, była odpowiedzialna za całą stylizację modelki od stóp do głów, łącznie ze zrobieniem fryzury i oczywiście makijażu. Odpowiedzialność duża, więc stres też był niemały - czy na pewno ze wszytskim zdążę, czy wszystko ze sobą gra, czy makijaż dobry - teraz już tak nie panikuję ;) Obecnie na pewno zrobiłabym wszystko inaczej  ;) Mimo wszystko było to niesamowite doświadczenie, gdzie pod okiem profesjonalistów mogłam się wiele nauczyć i sprawdzić czy w ogóle się do tego nadaję :) Oceńcie sami :)





Zdjęcia wykonał Tomasz Dyczewski, pozowała Agnieszka Larska :)





Moja wizja współczesnej Królewny Śnieżki.
Zdjęcia również w wykonaniu Tomka, pozowała niezastąpiona Gosia Badełek :)

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz