Szukaj

10 marca 2015

Gadżety kosmetyczne - Benjabelle Brush Tree - Drzewko do suszenia pędzli

Jestem gadżeciarą, pora to wyznać publicznie. Mam niewątpliwie zamiłowanie do rzeczy pięknych, oryginalnych, czasami dziwnych i nie zawsze przydatnych ;)
Dziś chciałam Wam przedstawić drzewko szczęścia dla moich pędzli :)



Suszenie pędzli jak same wiecie, jest istotnym elementem ich pielęgnacji. Dzięki odpowiedniemu suszeniu zapewniamy naszym pędzelkom dłuższe i lepsze życie. Zakazane jest wręcz suszenie ich w pozycji pionowej, włosiem do góry, kiedy to woda spływa nam do okucia i rozpuszcza klej sklejający raczkę z pędzlem właściwym. Swoją drogą, parę lat temu, znana wizażystka pokazywała w TV jak pielęgnować pędzle i zaleciła właśnie taką metodę suszenia. Przestałam więc słuchać co ma do powiedzenia ;)
Do tej pory, tak jak pewnie większość z Was, suszyłam pędzle w pozycji poziomej, na zwykłym lub papierowym ręczniku, rozłożonym na pół platu w kuchni bądź na niemalże cały stół. Opcja stojaka zajmującego mało miejsca i pozwalającego wysuszyć pędzle w najlepszej dla nich pozycji wydała mi się bardzo interesująca.
Benjabelle odkryłam przypadkiem na Instagramie. Te fantastyczne stojaki do suszenia pędzli były moim marzeniem, jednak dostępne były jedynie zagranicą. Jednak pod koniec minionego roku stojaki pojawiły się w popularnym sklepie internetowym bestmakeup.pl, który ma w swoim asortymencie wiele kosmetyków i akcesoriów sprowadzanych właśnie spoza granic Polski. W święta Banjabelle Brush Tree było już w moim domu :) Przejdźmy zatem do konkretów.

Wygląd

Drzewko do suszenia wykonane jest z plastiku, składa się z trzech części. Dwie z nich to po złożeniu podstawka do naszej suszarki. Otwory w które wkładamy pędzle są gumowe i dobrze je trzymają jeśli tylko dobierzemy odpowiedni rozmiar. Złożenie stojaka jest banalnie proste i zajmuje dosłownie chwilę.
Jesli akurat przez jakiś czas nie myjemy a tym samym nie suszymy pędzli z łatwością możemy stojak rozłożyć i schować do szuflady.
Dostępne są trzy wersje kolorystyczne: czern, biel i róż. Możemy również wybierać spośród różnych ułożeń otworów i dopasować wybór stojaka do własnych potrzeb:
- Daisy - mieści 2 duże, 4 średnie i 8 cienkich pędzli
- Mini - mieści 24 pędzle o cienkim trzonku
- Sunflower - 4 duże, 6 średnich i 16 cienkich pędzli






Zdecydowałam się na ostatni rodzaj, gdyż mam pędzle o różnych trzonkach, mniejsze, większe, Sunflower wydawał mi się najkorzystniejszym rozwiązaniem. W przypadku moich pędzli pomieścił 43 pędzle o różnych trzonkach ale musiały być suszone "grupowo" aby wypełnić cały otwór i nie zmieniać pozycji z pionowej na ukośną ;)




Wymiary to: 25cm x 20 cm, wysokość 18,5 cm.

Cena

Cena drzewka Sunflower to 139,60 zł, co jest moim zdaniem ceną dość wysoką.

Ceny pozostałych stojaków:
- Daisy - 85,50 zł
- Mini - 89,90 zł

Zalety

- prawidłowa pozycja suszenia pędzli
- oszczędność miejsca
- higiena 
- łatwe do składania i rozkładania

Wady

- cena
- mały wybór kolorów
- bardzo cienkie pędzle muszą być suszone razem w jednym otworku aby zachować odpowiednią pozycję

Zdaję sobie sprawę, że dla osób z dużą kolekcją pędzli taki stojak niewiele pomieści, sama zastanawiam się nad kupnem jeszcze jednego, ponieważ kolekcja się powiększa a mycie i suszenie pędzli na raty nie jest dla mnie dobrym pomysłem ;)
Myślę, że dla osób które dbają o swoje pędzle jest to dobre rozwiązanie, kto wie być może decydując się na zakup stojaka przedłużamy życie naszych pędzli a tym samym oszczędzamy, nie musząc kupować nowych :)
Mimo, że jest to gadżet, a jak to gadżet - nie dla każdego niezbędny, moim zdaniem warto się skusić a dla tych którzy lubią kombinować i majsterkować, tzw. brush tree możecie również wykonać sami, internet pełen jest pomysłowych koncepcji:





Dajcie znać co sądzicie o Benjabelle Brush Tree :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz