Szukaj

26 kwietnia 2014

Rissla | Ikea

Nie od dziś wiadomo, że akcesoria do przechowywania artykułów biurowych idealnie nadają się również do przechowywania kosmetyków. Większą część mojej kolekcji trzymam w szafce i szufladach ale kosmetyki z których korzystam do swojego codziennego makijażu, muszą być pod ręką. W zeszły weekend znalazłam idealne rozwiązanie. A właściwie mój mąż znalazł, przy naszej ostatniej wizycie w Ikei patrząc na organizator na biurko stwierdził, że może coś takiego by mi się przydało na "te moje pędzelki". Jak tylko spojrzałam, wiedziałam już gdzie te pędzelki włożę, w którą przegródkę pójdą palety a w którą tusze. Miłość od pierwszego wejrzenia ^^






A tak RISSLA prezentuje się teraz:





Wybaczcie brudne pędzelki po porannym makijażu :D
Szczytem piękności i dizajnu być może to nie jest ale mimo to całość moim zdaniem prezentuje się całkiem korzystnie. I co najważniejsze: wszystko czego potrzebuję ma nareszcie swoje miejsce, kosmetyki są wyeksponowane i łatwo dostępne.
Zobaczymy jak będzie wyglądać kwestia czyszczenia ale mam nadzieję, że wilgotna ściereczka wystarczy :)


 http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20246162/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz